Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Πολιτική Ποιότητας
Η επιχείρηση ΧΑΤΖΗΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ , PROFESSIONAL CONSULTANT, μηχανολόγοι μηχανικοί – σύμβουλοι επιχειρήσεων και οργανισμών, θεωρώντας ότι προκειμένου να ανταποκριθεί στις προκλήσεις του επιχειρηματικού περιβάλλοντος, πρέπει να βελτιώσει τις διαδικασίες εσωτερικής οργάνωσης και παροχής υπηρεσιών, με στόχο την ικανοποίηση των απαιτήσεων των πελατών και του υφιστάμενου κατά περίπτωση κανονιστικού πλαισίου, σχεδίασε και εγκατέστησε ένα Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας σύμφωνα με τις απαιτήσεις του Διεθνούς Προτύπου ΕΛΟΤ ΕΝ ISO 9001:2015. Η πολιτική για την ποιότητα προδιαγράφει το πλαίσιο ανταπόκρισης της επιχείρησης στις απαιτήσεις των πελατών της και εφαρμόζεται σε όλες τις δραστηριότητές της.
Οι στόχοι της επιχείρησης είναι:
• Η ανάληψη έργων δημόσιου και ιδιωτικού τομέα
• Η πλήρης ικανοποίηση των απαιτήσεων αυτών
• Η υιοθέτηση πρακτικών και εργαλείων διοίκησης με στόχο την παραγωγή άρτιων, υψηλού επιπέδου μελετών
• Η συνεχής επικοινωνία με τους πελάτες και η πληροφόρηση από αυτούς σχετικά με τις απαιτήσεις, τις προσδοκίες τους και τον βαθμό κάλυψης αυτών
• Η στενή συνεργασία με τους προμηθευτές, με στόχο την πλήρη ικανοποίηση των στόχων ποιότητας και προδιαγραφών του κάθε έργου.
Η διοίκηση της επιχείρησης ΧΑΤΖΗΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ , PROFESSIONAL CONSULTANT προκειμένου να εξασφαλίζεται η απρόσκοπτη λειτουργία και η συνεχής βελτίωση του Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας, δεσμεύεται:
• Να διαθέτει όλους τους απαραίτητους πόρους σε μέσα και προσωπικό για την υλοποίηση της Πολιτικής Ποιότητας και την επίτευξη των στόχων ποιότητας
• Να φροντίζει για την αποτελεσματική χρήση των εργαλείων που προσφέρει το Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας ώστε να εξασφαλίζεται η συνεχής καταλληλότητα, αποτελεσματικότητα και βελτίωση του.
Τα εργαλεία αυτά είναι: Η θέσπιση ελεγχόμενου πλαισίου παροχής υπηρεσιών, η θέσπιση, παρακολούθηση και αναθεώρηση των στόχων ποιότητας, οι Εσωτερικές Επιθεωρήσεις, οι Διορθωτικές και Προληπτικές Ενέργειες καθώς και η Ανασκόπηση της Διοίκησης.
Φιλοσοφία - Αποστολή
• Η παροχή υπηρεσιών υψηλής ποιότητας, σύμφωνα με τις προδιαγραφές του κάθε έργου
• H ικανοποίηση των ιδιαίτερων αναγκών των πελατών, όπως αυτές καταγράφονται σε έντυπα περιγραφής και τεκμηρίωσης του έργου
• Η τήρηση των χρονοδιαγραμμάτων των έργων
• Η διαρκής εξέλιξη του προσωπικού
• Η υγιεινή και ασφάλεια του προσωπικού
• Ο σεβασμός και η προστασία του περιβάλλοντος
• Ο σεβασμός και η προστασία της πνευματικής ιδιοκτησίας των πελατών
Όραμα
Διατήρηση της αξίας των υπηρεσιών μας στη συνείδηση των πελατών